Dag 6: Los Angeles naar Williams (AZ) - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Mandy en Eddy Gloudemans-Fleuren - WaarBenJij.nu Dag 6: Los Angeles naar Williams (AZ) - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Mandy en Eddy Gloudemans-Fleuren - WaarBenJij.nu

Dag 6: Los Angeles naar Williams (AZ)

Blijf op de hoogte en volg Mandy en Eddy

04 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Haai!

Vanmorgen weer ons vaste ritueel gehad; wekker om half 7, ontbijtje gemaakt op de kamer want het was niet geweldig bij het hotel en om half 8 onderweg. Eerst natuurlijk weer een koffie gehaald bij de Starbucks en toen verder gereden ;)

Nadat we Los Angeles achter ons gelaten hadden zijn we op de snelweg richting Barstow gegaan. Je ziet al snel het landschap veranderen naar meer uitgestrekte dorre gebieden, wat ook zijn charmes heeft.

Uiteindelijk kwamen we in een kleine file terecht en toen hebben we besloten om wat binnendoor te rijden.
Dit was uiteindelijk best leuk want zo hadden we nog wat kleine dorpjes gezien met wat Route 66 bordjes en gebouwen.

Toen we weer verder gingen op de snelweg na een klein stukje binnendoor, werd het landschap steeds bergachtiger en toen we de staat Arizona binnen reden werd het ook steeds groener en diverser.
Het was een ontzettend mooie, lange route want we hebben in totaal vandaag meer dan 700 km gereden!

Eddy was ook helemaal in zijn element want we hebben een stuk Route 66 gereden en hij heeft veel vrachtwagens kunnen zien ;)

Nu zijn we aangekomen in ons hotel in Williams en het is hier echt prima! Mooie grote en vooral schone kamer, dus hier kunnen we het de rest van de avond wel mee doen!

Morgenvroeg gaan we vroeg op pad en richting de Grand Canyon. We hebben als het weer goed blijft morgen ook de helicopter vlucht dus we zijn erg benieuwd!

Hopelijk kunnen we morgen dus vertellen hoe vet het gaat dus jullie lezen het weer! :)

Groetjes Eddy en Mandy

• 04 Oktober 2015 - 09:37

Gertie:

wat een dag.. als je de foto ziet van die vrachtwagen, ja dan is Eddy in zijn element.
    ook een mooie foto aan het begin van route 66.
    Veel plezier in de helikopter. we lezen morgen wel weer.

Lieve groetje Mam en Pap