Dag 10: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mandy en Eddy Gloudemans-Fleuren - WaarBenJij.nu Dag 10: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mandy en Eddy Gloudemans-Fleuren - WaarBenJij.nu

Dag 10: Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Mandy en Eddy

08 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hi there!

Vandaag weinig meegemaakt en vooral heel erg genoten van Las Vegas en het feit dat we een keer weer 2 dagen in hetzelfde hotel blijven ipv rond te trekken.
Ook hebben we overdag vrij weinig gedaan, omdat we wel weer toe waren aan een beetje rust na al die drukke dagen vol indrukken.

Vanmorgen hebben we weliswaar tot 8 uur uitgeslapen haha!

Daarna hebben we een ontbijtje gehaald in het hotel met natuurlijk Starbucks koffie die niet mag ontbreken!

Vervolgens zijn we naar de Las Vegas Premium Outlet geweest.
Dit kun je een beetje vergelijken met de outlet in Roermond, alleen nog iets groter en iets goedkoper omdat het in Dollar is en de koers iets gunstiger is en sommige dingen hier gewoon goedkoper zijn.
Hier heb ik ook eindelijk een goede zonnebril gevonden die naar mijn zijn was en die gekregen van Eddy!
Eddy heeft zelf nog een paar Allstars gekocht.

Na anderhalf uur daar geweest te zijn en het middag begon te worden, zijn we terug gegaan over de strip richting ons hotel.
Leuk om de strip ook in daglicht te zien, want gisteravond hebben we hem in het donker gezien.
Nouja, donker kun je het niet echt noemen aangezien je echt overal licht ziet!

We zijn gister ook in een aantal hotels binnen geweest en het is echt ongelooflijk hoe immens groot de casino's en hotels van binnen zijn. Ieder hotel heeft natuurlijk zijn eigen stijl om mensen naar binnen te krijgen, maar het New York New york hotel is toch wel echt heel bijzonder van de buitenkant.
Net alsof je je in New York waant, want ze hebben een deel van de skyline gewoon nagebootst, compleet met Vrijheidsbeeld en Brooklyn bridge! Alsof dat nog niet genoeg was, loopt er ook nog een achtbaan tussen en over de gebouwen!
Verder zijn we even bij het Bellagio en MGM grand hotel een gokje wezen wagen, maar helaas nog geen miljonair geworden ;)

Even een paar woorden met hoe we Vegas tot nu toe beschrijven;

Uniek, over de top en you gotta love it!

Je moet er natuurlijk van houden van al die drukte, maar er is altijd wat te doen en als je even de rust op wil zoeken dan kun je het beste een hotel boeken zoals wij wat net iets aan de rustige kant van de strip ligt, zodat je overdag lekker aan het zwembad kan liggen.

Dat hebben wij namelijk de hele middag zowat gedaan!

Nu gaan we een hap(je) eten bij the Heart attack grill (Google maar even waarom "je" tussen haakjes staat) en even door Fremont street lopen, wat het oude gedeelte is van Vegas.

Wie weet gaan we daarna nog even op hotel Tour op the strip, maar we zien wel wat Vegas ons vanavond biedt ;)

Morgen gaan we waarschijnlijk naar de Hoover dam en slapen we savonds in het Venetian hotel!

Groetjes en tot morgen!

• 08 Oktober 2015 - 08:00

Gertie:

Het is iedere morgen weer fijn om jullie berichtje te lezen.
    waar is de foto met nieuwe bril en schoenen??
    En dan op naar dat mooie hotel.
    Geniet maar lekker.

Groetjes Mam en Pap xxx