Dag 12: Las Vegas naar Death Valley & Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Mandy en Eddy Gloudemans-Fleuren - WaarBenJij.nu Dag 12: Las Vegas naar Death Valley & Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Mandy en Eddy Gloudemans-Fleuren - WaarBenJij.nu

Dag 12: Las Vegas naar Death Valley & Visalia

Blijf op de hoogte en volg Mandy en Eddy

10 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Visalia

Hallo,

Gisteravond hebben we het aan gekund om even onze geweldige kamer te verlaten om bij een restaurant te gaan eten naast de gracht waar de gondels doorheen varen in het Venetian ;)

Hier hebben we overigens een van de beste maaltijden tijdens onze reis op!

Echt ook een geweldig goed afgewerkt hotel! Net alsof je in de buitenlucht in Italië bent, omdat het plafond een nagemaakte blauwe lucht met wolken is.
Ook kun je een rondvaart doen door het hotel in een van de gondels die over het water varen, maar dit hebben we aan ons voorbij laten gaan.
Te gek is dat dit allemaal op de 4e verdieping van het hotel is!

Daarna zijn we even rond gaan wandelen bij de Grand Canal shoppes die bij het Venetian en Palazzo hotel horen.

We wilden nog een paar hotels bekijken dus daarna zijn we naar het Mirage, Ceasars palace en nog naar het Palazzo geweest.
Ongelooflijk hoe het Mirage hotel een compleet meer met vulkaan simulatie voor het hotel heeft!
Bij het Ceasars palace lijkt het net of je echt in Rome bent, zo goed is het afgewerkt met het Colosseum, San Marco plein en Romeinse beelden en fonteinen.
Als laatste zijn we bij het Palazzo geweest, wat eigenlijk het verlengde is van het Venetian hotel. Daar hebben ze een waterval binnen met allerlei mooie bloemen en natuur.

Daarna om Vegas af te sluiten zijn we nog even gaan gokken in ons eigen hotel en heb ik (Mandy) nog 50 dollar gewonnen.
Ideaal is dat zolang je nog geld in de machines hebt zitten, de drankjes gratis zijn.

Uiteindelijk zijn we op tijd terug gegaan om nog even te genieten van de hotel kamer met bubbelbad.

Het is echt jammer om Vegas te moeten verlaten, want het is gewoon een geweldige stad! Altijd wat te doen en lekker over de top! Tot nu toe staat deze stad op nummer 1 van wat we tot nu toe gezien hebben.

Het contrast is ook minder groot dan in LA, want daar liggen de mensen echt onder de viaducten te slapen op nog geen 5 minuten van Hollywood.
Maarja zoals een taxi chauffeur in LA ook wel zei; Bigger city, bigger problems.

Dat is wel heftig om te zien natuurlijk, ondanks de redenen die het misschien zijn.
Op een paar zwervers die geld nodig hadden voor drank of drugs en wat straatartiesten hebben we niet zoveel bijzonders gezien in Vegas.

Vanmorgen zijn we in ieder geval om 9 uur vertrokken naar Death Valley en hebben we Las Vegas achter ons gelaten.
Death Valley was niet echt bijzonder, maar de weg vanaf Death Valley naar onze volgende bestemming richting Sequoia was echt in de middle of nowhere door de woestijn. Dat was wel leuk om te rijden.
We hebben zelfs temperaturen gehaald van 98 Fahrenheit en daar ook door het laagste punt/gebied van de US gereden.

Morgen zullen we de hele dag in Sequoia zijn en aan het einde van de dag een hotel hebben in Fresno. Dat ligt weer vlakbij Yosemite national park waar we de dag erna naartoe gaan.

We zullen nog niet te ver op de zaken vooruit lopen, want laten we eerst maar eens bij Sequoia gaan kijken en vanavond rustig aan doen :)
Vandaag hebben we weer een rit van 8 uur gehad, dus we zijn blij dat we in het hotel in Visalia zijn.

De WiFi is slecht dus zetten snel even dit verhaal erop bij de Mac :)

Nou groetjes in Nederland van ons en tot morgen weer!

• 10 Oktober 2015 - 10:17

Petie:

Hallo Eddy en Mandy.
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen! Zoveel te zien en te beleven daar! Heel veel plezier en wij genieten mee via jullie verhalen! Doei Petie en John.