Dag 1: Aankomst San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mandy en Eddy Gloudemans-Fleuren - WaarBenJij.nu Dag 1: Aankomst San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mandy en Eddy Gloudemans-Fleuren - WaarBenJij.nu

Dag 1: Aankomst San Francisco

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy en Eddy

28 September 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,

Vandaag was de dag waarop het allemaal begon. Afgelopen zondag hadden we een heerlijke hotelovernachting in Amsterdam, waardoor we niet zo vroeg op hoefden te staan om bij Schiphol te komen.

Dit is ons super bevallen en zouden het zo iedereen aanraden!

Om 09:50 is onze vlucht vertrokken naar San Francisco op Nederlandse tijd en we zijn om 11:55 Amerikaanse tijd geland. Dat betekend dus dat we dezelfde dag opnieuw zijn begonnen, zonder te slapen.

Nadat we door douane waren en de koffers hadden gekregen, zijn we meteen met de air train naar het autoverhuurbedrijf gegaan. Dit ging allemaal vrij snel en we hebben nu een dikke vette Jeep onder onze kont ;)

Omdat we graag alvast wat dingen wilden zien in San Francisco, zijn we gelijk via ons hotel naar en over de Golden gate bridge gaan rijden. Ook zijn we bij het Golden gate park, Alamo square en natuurlijk de McDonald's geweest ;)

Rond 17:30 waren we terug in het hotel en hebben we erna nog een klein rondje gelopen om te pinnen om vervolgens nu na bijna 22 uur wakker te zijn geweest, heerlijk in bed liggen.

Zo zijn we morgen hopelijk weer fris en fruitig, want dan staat Alcatraz oa op de planning!

Voor nu zeggen wij weltrusten en tot snel!

Liefs Eddy en Mandy

• 29 September 2015 - 08:46

Mam:

Fijn dat alles goed is gegaan.
    Nu idd goed uitrusten want er komt nog zoveel om te bekijken.
    Geniet ervan en ik wacht nu al op de mooie foto's.

Liefs Mam

• 29 September 2015 - 17:03

Gertie:

goed om te horen dat alles goed gaat.
    mooie fotoos. we willen wel een foto zien van die Jeep

lieve groetjes mam

• 29 September 2015 - 18:09

Lilian & Kevin:

aaah super gaaf!! Geniet er lekker van & heel veel plezier! Leuk om zo alles te kunnen volgen! :D

Xxx Kevin & Lilian

• 29 September 2015 - 22:00

Lotte:

Wauw! Blijft mooi, ik had de foto's al gezien. En wat een auto zeg! Hahaha, beter verwend dan....